wtorek, 16 maja 2017

W pogoni za Mediolanem


Ach.. jak wtedy było pięknie. Beztrosko, na luzie, spokojnie. Odcięta od szarej rzeczywistości, nauki mogłam swobodnie odpocząć. Ach to był cudowny wyjazd do Mediolanu, z którego fotorelację możecie zobaczyć tutaj. Podczas wyjazdu do Włoch podziwiałam cudowne miejsca i bardzo chciałam zrobić tam zdjęcia jakiejś stylizacji na bloga. Udało nam się wykonać zdjęcia jednej stylizacji, które nareszcie możecie zobaczyć. Zdjęć wyszło sporo, więc zwlekałam z ich selekcją, bo nie wiedziałam, co odrzucić, ale ostatnio wreszcie przysiadłam do nich i voila! Zdjęcia zostały wykonane obok naszego hotelu. Nie musiałam się daleko ruszać, aby powstały te fotografie. Wykonałyśmy je rano, było wtedy ładne światło i... był wtedy ze mną mój aparat, który od marca jest w naprawie i jeszcze do mnie nie wrócił :( Ale koniec smutania... Miło mi się patrzy na te zdjęcia, bo mogę sobie przypomnieć cudowne chwile spędzone w Mediolanie i pyszne jedzenie. A przechodząc do opisu stylizacji, sądzę, że świetnie się nada na wiosenne dni. Na sobie mam sporo nowości, które zakupiłam w Mediolanie - haul zakupowy z Mediolanu możecie zobaczyć tutaj. W lutym miałam fazę na ciemny odcień zieleni, dlatego postawiłam na bluzę i kapelusz w takim kolorze. Obie rzeczy kupiłam w zawrotnie niskich cenach. Jako okrycie wierzchnie wybrałam pikowaną kurtkę. Spodnie to jeansy z ciekawym wykończeniem nogawek. Do spodni ubrałam botki i błyszczące skarpetki kabaretki. W razie ochłodzenia mam na sobie szal w kratkę. I tak oto wygląda mój look. Idealnie sprawdza się na wyjazdach - wygodny, ale zarazem szykowny i niebanalny. A teraz zapraszam Was do obejrzenia zdjęć :)





kapelusz - pimkie | bluza - primark | kabaretki - primark | bransoletka - apart | botki - lasocki ( CCC) | kurtka - soldo | spodnie - ? | szal - ? | choker - ?

16 komentarzy:

  1. Ale fajnie wyglądasz! Super kapelusz i spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Super wyglądasz i śliczny masz uśmiech! A Mediolanu szczerze zazdroszczę! Pozdrawiam(:

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny jest ten kapelutek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz! Na pewno była to wspaniała podróż. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zdjęcia a ta zieleń ..... jest urocza
    alez Ty pięknie wyglądasz w kapeluszach Zazdroszcze ;-( też tak chcę ;-)
    Widac że byłaś wypoczeta
    Kiedy kolejny wyjazd i chwila na relaks ??? i mała fotorelacja tutaj ?

    OdpowiedzUsuń
  7. kapelusz i bluza są w świetnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny look, kapelusz bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz ślicznie, taki kapelusz musze sobiezałatwić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kapelusze, Twój ma piękny kolor choć sama unikam tych z takim falującym rondem ;) Cała stylizacja jest ciekawa chociaż szkoda że taka ciemna ;) Więcej koloru na wiosnę ;P

    Pozdrawiam :) http://fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kapelusz ale niestety nie mój kolor ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. widać, że lubisz bawić się modą i zdecydowanie Ci to wychodzi!
    Mediolan to cuudo♥

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kapelusz przyciąga uwagę, jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szal i spodnie cudo! Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ulubiony odcień zieleni
    Fotki cudne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger