Chcę chcieć

maja 18, 2017


Aj... jak ostatnio jest pięknie! Wiosna w pełni. Aż chce się wyjść i pospacerować. Ale niestety troszkę krucho z czasem. Sesja zbliża się ogromnymi krokami. Ale nie będę Wam narzekać o nauce. Byle do końca czerwca i wolne. Tak ten rok szybko zleciał. Rok pod tytułem nowe wyzwania. Nauczenia się samodzielnego życia. Nauczenia się "samoogarnięcia", samodyscypliny. To był intensywny czas. Czas, w którym były wzloty i upadki. Ale teraz trzeba iść na przód i zakończyć I rok powodzeniem. Bo przecież trzeba iść po swoje mimo przeciwności losu... A propo przeciwności - mój komputer płatał mi figle przy tworzeniu tego wpisu. Uznał, że te zdjęcia zagrażają jego bezpieczeństwu:D, ale jakoś się z nim uporałam. I z wszystkim można się uporać, tylko trzeba chcieć. A ja chcę wreszcie chcieć. Chcę działać. Działać w swoim życiu. Dlatego Kochani ja zmykam do obowiązków. Wyczekujcie kolejnych wpisów - szykuje się sporo nowości:) Możecie mi podpowiedzieć, co chcielibyście zobaczyć na blogu - za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczna!

t-shirt - tutaj | ramoneska - tutaj | spodnie - tutaj | buty - tutaj | torebka - tutaj 




t-shirt - tutaj | ramoneska - tutaj | spodnie - tutaj | buty - tutaj | torebka - tutaj 

Dzisiejszy look jest pod tytułem: na sportowo. Czasami lubię się ubrać na luzie, aczkolwiek zdecydowanie lepiej czuję się w eleganckiej wersji. W dzisiejszej stylizacji wiedzie prym moja perełka - torebka z sercem! To jest miłość od pierwszego spojrzenia! Torebka (dostępna tutaj) jest porządnie wykonana, w środku jest taka "duża kosmetyczka" na zamek, gdzie można schować ważniejsze rzeczy typu portfel, telefon. Jak już wypatrzyłam torebkę na stronie to podporządkowałam jej całą stylizację. Reszta jest dosyć spokojna, bo torebka "robi całą robotę". Mam na sobie czarną ramoneskę z odpinanym szarym kapturem (dostępną tutaj). Ostatnio bardzo modne są wciągane bluzy z dużymi kapturami, ale ja postanowiłam zdecydować się na coś innego i tak wybór padł na ramoneskę. Wygląda bardzo dobrze - jest solidnie wykonana, miękka. Pod ramoneską widzicie (nie)zwykły biały t-shirt (dostępny tutaj). T-shirt ma mały, delikatny, kwiatowy haft. Bluzka została uszyta z przyjemnego materiału. Spodnie - moja kolejna "wariacja", gdy mowa o spodniach - wybrałam spodnie palazzo z szerokimi nogawkami oraz paskiem z modną klamrą (dostępne tutaj). Spodnie są materiałowe, ładnie podkreślają figurę. Nie gniotą się. Gdy chodzi o buty, na nogach mam założone sportowe obuwie w melanżowym kolorze (dostępne tutaj). Buty są wygodne. Z tyłu mają gumkę, która powoduje, że dopasowują się do stopy. Będą idealne do biegania czy ćwiczeń, ponieważ podeszwa jest elastyczna. Jeśli przeszkadza nam słońce, to dobierzmy do stylizacji pasujące okulary albo czapkę z daszkiem. I oto moja propozycja na wiosenne dni. 


Lubicie ubierać się na sportowo? Jakie posty chcielibyście zobaczyć na moim blogu?

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Torba rewelacja
    Róże cudne
    TY wyglądasz bardzo fajnie , sportowo i z pazurem
    Fajna miejscówka na zdjęcia
    Ważne w życiu żeby nam się chciało chcieć
    To nas motywuje popycha go działania i dobrze nastawia do kolejnych wyzwań
    Powodzenia na sesji i czekam na kolejne posty
    Ja uwielbiam fotorelacje... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny makijaż *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całości to torebka mnie Urzekła.
    Uwielbiam motyw serc na ubraniach!
    Daj CZADU na zaliczeniach !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! ta torebka jest cudowna <3 Cała stylizacja jest rewelacyjna! :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous outfit and photos, it looks really nice and chic on you!
    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wszystko dobrałaś a bukiet róż dodaje nutki romantyzmu Tobie i Twoim zdjęciom
    Cudnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely photos! The contrast of the casual outfit with the romantic roses is beautiful :)

    www.talesoftwoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ślicznie wyglądasz ;* cudowne kwiaty
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia!!! Czekam na więcej tego typu postów. Zapraszam też do mnie : nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ekstra torba! I w ogóle Ty cała jesteś śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz! Torba jest piękna ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie się prezentujesz !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie, super uśmiech ;) i ciekawa stylizacja.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zanim się obejrzysz, będzie juz po sesji :) Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia i stylizacja. Uwielbiam takie ramoneski ;)

    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia zagrażają bezpieczeństwu komputera hehe złośliwość rzeczy martwych :P

    super jest ta torba <3
    i portaski boskie- mega oryginalny fason, a ja uwielbiam takie rzeczy <3

    Już nie możemy doczekać się tych nowości :)

    22,49$, 39,78$, 14,52$+pozostale stronki główne
    mogę prosić o to samo ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula jest niesamowita - bardzo mi się spodobała ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I'm totally in love with that black purse of yours! :) That red heart on it is giving me life :)
    xo Laura

    www.theseoulitelife.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie i torebkę bardzo chętnie przygarnęłabym do swojej szafy! Świetne połączenie!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój gust jest identyczny! Też czasem stawiam na wygodę i bardziej sportowe outfity, ale zdecydowanie lepiej czuję się w eleganckich ubraniach. Wyglądasz super!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Najważniejsze by działać, nie poddawać się i iść do przodu. Każdy błąd powinien nas uczyć i motywować :)
    Piękna stylizacja! Świetnie na Tobie leży :)
    Podoba mi się ten delikatny makijaż ^^
    Super zdjęcia!:)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wczoraj skończyłam wszystkie matury i zaczęłam najdłuższe wakacje w życiu. W końcu wolne, dlatego biorę się za rzeczy, które planuje już od dłuższego czasu. Świetne zdjęcia. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie wyglądasz i jeszcze ta torebka <3

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw, podobają mi się te spodnie :) klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia. :)
    Ja lubię łączyć takie trochę sportowe ubrania z bardziej eleganckimi.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja! Najbardziej podoba mi się ta torba! Extra! ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Idę w tym roku na studia także też będę musiała się spiąć zaniedługo :/
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://scawss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń